KDO SEM?

Sem Sara Smrekar in glasba je bila vedno moja strast. Moje glasbeno potovanje se je pričelo z nižjo glasbeno šolo, toda sčasoma se je moj fokus preusmeril na pedagoško smer. Po osnovni šoli sem se vpisala na srednjo vzgojiteljsko šolo, ki je postavila temelje moji pedagoški poti. Sledil je vpis na Akademijo za glasbo v Ljubljani, smer glasbena pedagogika, kjer sem leta 2019 z odliko magistrirala z nalogo Učinki dejavnosti glasbene vzgoje na socialni razvoj v predšolskem obdobju.

Trenutno obiskujem četrti letnik doktorskega študija glasbene pedagogike na Akademiji za glasbo, učim Nauk o glasbi na GŠ Ljubljana Moste-Polje, ter izvajam glasbene urice pri zasebnih glasbenih šolah in v javnih vrtcih.

Poleg tega sem avtorica in soavtorica več člankov, ki obravnavajo glasbeno pedagogiko in učinke glasbenih dejavnosti na razvoj otrok.

Z veseljem delim svoje znanje in izkušnje z vami, da skupaj raziskujemo čudovit svet glasbene pedagogike in inovativnih pristopov v vzgoji in izobraževanju.

Nisem pa zgolj Sara Smrekar s CV-jem, ki ga lahko preberete zgoraj. Sem oseba, ki je strastna do glasbe, učenja in otrok. Otroci mi s svojo iskrenostjo predstavljajo insipracijo. Gledam jih kot odprte knjige, pripravljene na nova spoznanja, če jih le pravilno nagovorimo. In kako najbolje nagovoriti otroka? Preko igre!

Čeprav se morda zdi, da se otroci v mojih glasbenih uricah zgolj zabavajo, je vsaka dejavnost skrbno načrtovana z določenimi pedagoškimi cilji. Moj cilj ni ustvariti “male” skladatelje, temveč vnesti v otrokova življenja veselje do glasbe, ki bo trajalo vse življenje. To je tisto, kar mi pomeni “Planet glasbe”.

Z več kot sedmimi leti izkušenj opažam pomanjkanje takšnih dejavnosti v Sloveniji, zato želim s “Planetom glasbe” ponuditi nekaj več. Ne le razvijanje glasbenih veščin otrok, temveč tudi njihov kognitivni, socialni in gibalni razvoj. Otroci se skozi glasbo učijo poslušanja, koncentracije, razvijajo domišljijo in ustvarjalnost.

Za konec, zakaj sem se odločila za to pot? Ker verjamem v moč glasbe in njen vpliv na otrokov razvoj. Želim si, da bi glasba postala del vsakdanjika vsakega otroka, ne glede na to, ali “ima posluh” ali ne. Glasba je več kot le zvok; je izkušnja, je učenje, je življenje.